mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Dinamikusan növekszik az online hirdetési piac
2005-06-10 10:36 [Menedzsmentfórum]

Az Interactive Advertising Bureau szerint az idei év első negyedévében 2,8 milliárd dollárt költöttek a hirdetők az internetes reklámokra, ez 26 %-os erősödés az egy évvel korábbi adatokhoz képest.(Menedzsment Fórum)

Örvendetes, emelik ki az amerikai piac bővülése kapcsán a szakértők, hogy nem csak a bázisadatokhoz, de az utolsó negyedéve számaihoz képest is növekedést regisztráltak. 2004 negyedik negyedévében ugyanis 2,7 milliárd volt az internetes reklámpiaci torta. A számok publikálásakor Greg Stuart az IAB vezérigazgatója úgy nyilatkozott, hogy az erősödésre mindenki számított, a mértéke ugyanakkor meglepő volt. Noha kétszámjegyű bővülést prognosztizált mindenki, a kutatók előrejelzései jócskán elmaradtak a mért 26 százalékos mértéktől.

A magyar online reklámpiac gyors ütemben bővül, a teljes reklámpiac viszont lassabb növekedésű. Az online reklámokra fordított kiadások még 5 százaléknál kevesebbet képviselnek hazánkban az összes reklámra fordított összegből. A magyar reklámpiac 2004-ben elérte a 150 milliárd forintot, ez közel húsz százalékos javulás a 2003-as 130 milliárd forint nagyságrenddel szemben - mondta el a közelmúltban a Menedzsment Fórumnak Novák Péter, a Kirowski Digitális Marketing és Média divízió üzletág igazgatója. Ebből a szakember szerint az online piaci szegmens 2004-ben közel 4,3 milliárd forintot tett ki, ami megközelíti a 3 százalékos részesedést az összes reklámpiaci költésből.


További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!