mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
ECHO
vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Style in the business-díj a Pannon GSM-nek
2006-02-07 09:45 [Marketinginfo.hu]

A Pannon GSM nyerte el néhány napja a 'Style in the business' díjat a Budapest Business Journaltól.

A lap testületének döntése szerint a Pannon GSM a díjat elsősorban a közcélú egészségügyi intézmények támogatásában valamint a Pannon GSM Példakép Alapítvány működésében megtestesülő társadalmi szerepvállalásával érdemelte ki, amely a felelősségteljes üzleti kultúra kialakításában és ápolásában játszik szerepet.

"A cégek nem az ügyfelektől és a környezetüktől izoláltan, hanem a társadalom szerves részeként működnek, teremtenek munkahelyet, nyújtanak szolgáltatásokat - és ha szükség van rá, segítő kezet" - mondta el Somlyai Dóra, a Pannon GSM kommunikációs igazgatója. "Társadalmi felelősségvállalásunk túllép az egyszeri, gyorsan megtérülő PR-akciókon, ennél messzebb tervezünk és cselekszünk aktivitásainkban."

A Budapest Business Journal évente 6 díjat ad ki olyan cégek és felsővezetőik számára, amelyek képesek eredményes vállalkozásba fordítani a kreativitást, és amelyeknek egyedi üzleti stílusuk, illetve a társadalomért érzett felelősségük érvényesül tevékenységük során. A lap újságírói állítják össze a lehetséges jelöltek listáját, akik közül a lap olvasói reprezentatív felmérés alapján kategóriánként hármat-hármat választanak ki és terjesztik a lap mellett működő szakmai kuratórium elé. A kuratóriumban a magyar gazdasági érdekképviseletek, a magyar és német valamint a magyar és angolszász vegyes kamarák képviselői bírálták el a jelöléseket.


További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!