mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A magazinpiacon erősít a Híd Rádió
2006-11-03 09:44 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A hét éve a piacon lévő Epizód című magazinnal bővül a Híd Rádió Zrt. által gondozott kiadványok köre.

A Kiadó szándéka, hogy a televíziós sorozatokat kedvelő olvasók ezentúl az eddiginél is gazdagabb, sokszínűbb lapot kapjanak kézhez. A Híd Rádió növelni kívánja a jelenleg is nyereséges Epizód példányszámát és hirdetési bevételeit. Az akvizíció további célja, hogy a Kiadó az általa létrehozott szórakoztató tartalmakat több formában, hatékonyabban értékesíteni tudja.

Az Epizód főszerkesztője Pallagi Ferenc, a Híd Rádió Zrt. vezérigazgatója, a Színes Bulvár Lap főszerkesztője lesz.


További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!