mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hetek: digitális formában is
2006-11-17 09:56 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Hetek Országos Közéleti Hetilap november közepétől átalakítja előfizetéses rendszerét, melynek részeként digitális formátumban is megjelenik a lap.

A 3Ddp (három dimenziós digitális publikáció) elnevezésű verzió lényege, hogy megőrzi a hetilap aktuálisan betördelt belső arculatát, a megnyitás után a képernyőn lapozható, és szabadon kicsinyíthető, nagyítható. A tengerentúlon és Nyugat-Európában például a The New York Times vagy a Le Monde évek óta jelenik meg ilyen formátumban.

Magyarországon a Hetek lesz az első nyomtatott periodika, amely virtuális újságként is hozzáférhető lesz az előfizetők számára, akik ezt a nyomtatott verzió megjelenésének reggelén kapják majd meg a mailboxukba. A 3Ddp-t a TestMan készíti el kiadó számára.

Ezzel párhuzamosan a nyomtatott hetilap formátuma a korábbi visszavágott A3-asból bővített A4-es felületűre változik, az oldalszáma pedig 24-ről 32 oldalra bővül. A változásokat a kiadó a weben, rádióban és szakmai fórumokon kommunikálja.


További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!