mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Testre szabott hírportált kínál az újrainduló oldal
2007-08-23 09:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Hosszabb szünet után a Hírek.hu immáron Web 2.0-ás technológiát alkalmazva továbblép a hírek testre szabásának jelenlegi lehetőségein: kulcsszó alapú hírfigyelést is biztosít látogatói számára.

Hét éve hírböngésző és hírszemléző oldalként indult útjára a Hírek.hu. Az oldal a látogatók számára az akkor elérhető online hírforrásokat szemlézte úgy, hogy a háttérben szerkesztők válogatták és kategorizálták a fontos és érdekes híreket. A portál 2003-ban mégis megszűnt az emberi munka jelentős költségei és a viszonylag alacsony látogatói szám miatt.

Azóta azonban egyre intenzívebb az igény olyan oldalak iránt, ahol egy helyre lehet összegyűjteni a fontosabb híreket. A rendelkezésre álló korszerű internetes technológiák - például a Web 2.0 körébe tartozó megoldások - kiaknázásával és a kulcsszó alapú hírszolgáltatás bevezetésével a Hírek.hu versenyképes lehet a piacon.

Trentin Tamás, a Hírek.hu-t üzemeltető Hírek Média ügyvezetője elmondta, hogy a kulcsszavakkal a médiumok rovatstruktúráját tükröző klasszikus témakörök mellett tetszőlegesen szűk, az egyéni információigényt jobban tükröző témafigyelést is beállíthatnak az olvasók. Minden internetező így teljesen egyedi, személyes hírlapot látogathat.

A szolgáltatást üzemeltető Hírek Média a Hírek.hu elindulását online kampány keretében népszerűsíti, melynek központi témáját a közelmúltból származó megdöbbentő hírek adják.



További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!