Szonda Ipsos: magyar szakember nemzetközi szerepkörben
2008-05-29 11:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Perjés Tamás, a kutatócég médiakutatási igazgatóhelyettese régiós szinten kap új szerepet.


Perjés Tamás
Perjés Tamás - hazai feladatai ellátása mellett - 2008 májusától az Ipsos Csoport kelet-közép-európai üzletfejlesztési igazgatójaként tevékenykedik. A kinevezéssel a cél a fogyasztó centrikus médiakutatások - kiemelten a médiahatékonyság, a médiahasználat jellege, célja, motivációja, valamint az egyes médiatípusokkal szemben tanúsított lojalitás, bevonódás és kötődés - nagyobb arányú elterjesztése a régióban. Az új szerepkör lehetőséget biztosít a Szonda számára, hogy régiós szinten, hasonló adottságú, ám a mienknél pörgősebb gazdaságú országokban tesztelje kutatási szolgáltatásait.