Felturbózná a reptéri reklámozást a JCDecaux
2009-01-21 10:38 [BrandRepublic.com]

Új divízió kezeli a speciális megjelenéseket a közterületi óriáscégnél.

Innovate néven indított új divíziót a JCDecaux repülőtéri ágazata, amely mások mellett 3D installációkat, projektoros megjelenéseket, új nyomtatási technikákat és digitális képernyőket ajánl a hirdetőknek.

Európa elsőszámú és a világ második legnagyobb közterületi cége korábban is elérhetővé tett ilyen, nem klasszikus out-of-home megoldásokat a reptereken, ám nem kezelte kiemelten, s nem ajánlotta proaktívan ezeket ügyfeleinek. Az Innovate megjelenése az ezzel kapcsolatos szemléletváltást jelzi.


Vodafone hűtő a Heathrow reptéren


Az Innovate eredeti formájában az Egyesült Királyságban kezdte meg a működését 2001-ben, de még nem a repterek, hanem az óriásplakát biznisz kapcsán. Ezt követően terjesztette ki a JCDecaux globálisan az innovációs kezdeményezést, s mostanra jutottak oda, hogy a reptereken is jobban fókuszáljanak az újszerű megoldásokra.