Jónak lenni jó! - új kezdeményezettel
2016-09-12 11:06 [MTI + Mediainfo.hu]

Idén a Magyar Református Szeretetszolgálat a kedvezményezettje a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányának.

Siklósi Beatrix, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kiemelt projektekért is felelős főszerkesztője az MTI-nek elmondta: a kampányt november elején indítják, majd december 18-án, ezüstvasárnap lesz az akció kiemelt napja. A közszolgálati összefogásba a rádió- és a televíziócsatornák, valamint az internetes portál is bekapcsolódik - fűzte hozzá.

Emlékeztetett, hogy 2012-ben a Dévai Szent Ferenc Alapítványt mintegy 100 millió, 2013-ban a Katolikus Karitászt csaknem 120 millió, 2014-ben a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet több mint 167 millió, tavaly a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatot (NGYSZ) 225 millió forinttal sikerült támogatni a befolyt adományokból.

A főszerkesztő hozzáfűzte: az utóbbi egy-két évben már nemzetközivé szélesedett az akció, tavaly például Lewis Hamilton Forma 1-es világbajnok és Andrea Bocelli tenor, korábban José Cura tenor is tett felajánlást. Bud Spencer olasz színművész 2014-ben exkluzív interjút adott a műsornak és a filmjeiből jól ismert csuklóvédőjét ajánlotta fel, amelyet licitre bocsátottak.