45 felett szépség-kampányol a Dove
2007-11-08 11:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az új program, amely a Pro-Age nevet viseli, nem csupán egy új termékcsoportot, hanem egy új szemléletet is hivatott képviselni.

A Dove 11 országban végzett kutatása szerint a 45 feletti nők úgy érzik, a társadalomban szemléletmód-váltásra van szükség a nőkkel és az idősödéssel kapcsolatban. Erre reagálva a cég Valódi Szépségért kampánysorozatának folytatásaként idén ősszel ezt a célcsoportot szeretné elérni.

Zelenák Katalin, a Dove marketingmenedzserének meglátása szerint a növekedő életkor, több szabadidő és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt ez a korosztály valóban fiatalos és aktív életet él - épp ezért sem helyes az erőltetett fiatalságkultusz, és a 45 felettiek figyelmen kívül hagyása. A Dove ennek megfelelően egy új szemléletet és a hozzá tartozó termékcsaládot akarja meghonosítani: Anti-Age helyett Pro-Age.


A Pro-Age termékcsalád bevezetését támogató kampány első fázisában hagyományos BTL-eszközök kerülnek előtérbe. Ennek központi része egy interjú-és fotósorozat, mely főként negyven feletti híres, elismert személyekkel készül, akiknek véleménye mérvadó, és akik pozitív értékeket képviselhetnek. A második fázisban ezt egy intenzívebb ATL média-kampány követi.