mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 493               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
Töretlen a szórakoztatóelektronikai termékek globális piacának bővülése
dátum: 2019-02-02

A szórakoztató elektronikai termékek globális piaca 2018-ban hat százalékkal bővült mennyiségi alapon, míg az értékforgalom elérte a mintegy 138 milliárd eurót. Valamennyi régióban erőteljes növekedés volt látható. A GfK 2019-re mintegy 4 százalékos növeke...
Melyik technológia lesz a befutó 2019-ben?
dátum: 2019-01-22

2018 bizonyos értelemben olyan volt az új technológiák területén, mint a Ninja Warrior tévés sorozat: az AI (mesterséges intelligencia), az automatizálás, az adatok és a blockchain mint egymással vetélkedő versenyzők próbálták leküzdeni az akadályokat és a...
Az IP adatforgalom nagyobb lesz a Cisco szerint
dátum: 2019-01-12

A Cisco előrejelzése szerint a következő 5 év során az IP adatforgalom nagyobb lesz, mint eddig az internet történetében összesen.Az internet több ezer nyilvános és magánhálózatból áll szerte a világon. Amióta a világháló 1984-ben elindult, több ...
Áttörést hoz a blockchain számos iparágban
dátum: 2019-01-11

A vállalatvezetők többsége szerint a blockchain technológia üzleti felhasználása egyértelműen versenyelőnyt jelent, azonban mindössze harmaduk kezdte el alkalmazását, sokan még csak keresik a technológia alkalmazásának lehetőségeit. A régióban a blockchain...
Ezek lesznek 2019 legfontosabb fogyasztói világtrendjei az Ericsson felmérése szerint
dátum: 2018-12-19

 A fogyasztók szerint az okoshangszórók rövidesen, a családtagokhoz hasonlóan, résztvesznek a családi vitákbanA virtuális asszisztenst használók szerint három éven belül elterjednek a hangulatunkat értelmezni képes berendezések
A mesterséges intelligenciával (AI) foglalkozó startup-ok mutathatnak új utat Európának
dátum: 2018-12-07

A jövőben a gazdasági versenyképesség egyik legfontosabb tényezője a mesterséges intelligencia (AI) lesz. Mivel az innováció motorjai a startupok, minden ország érdeke, hogy számukra megfelelő gazdasági környezetet biztosítson - áll a Roland Berger és az A...
Stratégiai döntési szintre kell emelni a vállalatoknál a kiberbiztonságot
dátum: 2018-10-30

A gazdasági digitalizáció terjedésével párhuzamosan a működés biztonságának garantálása érdekében stratégiai szintre kell emelni az informatikai szakemberek szerepét a vállalati döntéshozatalban - állapítja meg a Kaspersky Lab kiberbiztonsági vállalat MTI-...
TOP hazai fesztiválok
dátum: 2018-10-12

Az IMEDIA a tíz legtöbb médiamegjelenést generáló hazai fesztivál napirendi jelenlétét vizsgálta 2018-ban. Elemzésből kiderült: a tíz fesztivál összesen több mint tízezer online és nyomtatott cikket, illetve rádió-tv tudósítást generált. Becslés ...
Társadalmi előítéletek akadályozzák a lányok mobiltelefonhoz való hozzáférését
dátum: 2018-10-11

A Girl Effect és a Vodafone Alapítvány megbízásából készült tanulmány 25 országban, többek között Indiában, Tanzániában, Dél-Afrikában, Nigériában és Bangladesben mérte fel a kiszolgáltatott helyzetben lévő lányok mobiltelefonhoz való hozzáférését. A tanul...
Az egyre bonyolultabb hálózatok egyre több fejfájást okoznak az IT-vezetők számára
dátum: 2018-09-27

A vállalati hálózatok bővülésével párhuzamosan egyre nagyobb kihívást jelent hatékony kezelésük - mutat rá az Oracle Communications által közzétett új tanulmány. A "Vállalati hálózatok átalakulóban: Felülkerekedni a káoszon" című jelentésben IT- és telekom...

Tanulmányok száma: 493               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!