mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Keresőmarketing alapok mindenkinek

Bevezető

A keresőmarketing (SEM) mind fontosabb szerepet vív ki magának az online eszköztárban, ugyanakkor - szakmai berkekben is - még mindig fogalmi zavarok övezik e dinamikusan fejlődő területet. Ezért aztán Bánhegyi Csanád, a Carnation SEM expertje készített oldalunk számára összefoglalót a keresőmarketing részterületeiről, az alapfogalmakról, az alapvető folyamatokról és teendőkről.

Mire való a licit? Mi a különbség a SEO és a SEM között? Metatag? Linkbuilding?... Érdekes és hasznos információk a csatolmányban.

Kapcsolódó letölthető fájlok:

sem-keresomarketing_megjelenésre.pdf (51.67 kB)



nyomtatás teljes tanulmány nyomtatása küldés e-mailben megosztás

Kapcsolódó cikkek:




2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!