mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A keresőmarketing önellentmondása: keresők vagy tartalmi oldalak?

Bevezető

Vándor Eszter, az Arcus Search keresőmarketing tanácsadója néhány, a keresőmarketinget érintő ellentmondásra és pontatlanságra hívja fel a figyelmet friss tanulmányában.

Hajlamosak a hirdetők "egy kalap alá venni", s így technikai, marketinges értelemben is együtt kezelni a keresők felületein megjelenő, "klasszikus" keresőhirdetéseket, illetve azokat a hirdetéseket, amelyek szintén kulcsszó alapon, de tartalmi hálózatokon (portálokon, e-mail szolgáltatók oldalain, online piactereken, stb.) jelennek meg.

Holott a keresők felületein célirányosan kutakodók motivációi és figyelmi szintje döntően eltér azokétól, akik egyéb tartalmak miatt érkeznek egy tartalmi oldalra. Ha a szakma figyelembe veszi a különbségeket, akkor egyik vagy másik felület is hatékony lehet. Ez azonban sok tényező (iparág, termék, kulcsszó, célcsoport, stb.) függvénye.

A fenti megkülönböztetés fényében új megvilágításba kerülhet a Google Adwords és az ETARGET hazai versenye (?) is. Míg előbbi világverő keresőmotorjára támaszkodva tarol a piacon, utóbbi a tartalmi hálózatokon jelent meg jókor, jóidőben.

Részletek a csatolmányban!

Kapcsolódó letölthető fájlok:

dlfe-1054.pdf (559.27 kB)



nyomtatás teljes tanulmány nyomtatása küldés e-mailben megosztás

Kapcsolódó cikkek:




2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!