mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
@M kutatás: az RTL és a Sanoma a leginnovatívabbak

Bevezető

Interaktív magazinunk, az @M médiapiaci véleményvezérek, szakmai döntéshozók véleményét kérdezte kutatásában. Az utóbbi években - részben a válság hatására - felerősödött a 'paradigmaváltó', s az innovációt elsődleges sikertényezőként emlegető piaci közbeszéd. Nem csoda, hiszen a médiapiaci változások szédületesen gyorsak. Kérdés azonban, hogy a pörgés közepette jut-e erő a valódi innovációra, s ha igen, mely médiatulajdonosok járnak az élen.

Az eredmények azt mutatják, hogy a Sanoma és az RTL Klub bizonyultak a leginnovatívabb médiatulajdonosoknak. A legfontosabb innovációk között pedig az RTL Most elindítása mellett a blog.hu Index tartalomba (és üzleti modellbe) való integrálását említették.

Általánosságban igaz, hogy ha innováció, akkor leginkább a tévés és az online szegmens került képbe a megkérdezett döntéshozóknál. A közterület meglehetősen homályos területnek tűnik, a rádiós szegmensben viszont még egy közszolgálati szereplő is labdába rúgott.

A hirdetők közül a Coca-Cola kapta a legtöbb említést, de a Sziget kommunikációja, a Vodafone közterületi megjelenései és Vatera Vera is sikeresnek bizonyult.

A kutatás elérhető a csatolmányban, míg a médiapiaci innovációról többet, részletesebbet olvashat az @M szeptember-októberi számában, melyet egészében e témának szenteltünk.

Kapcsolódó letölthető fájlok:

@m_kutatas.pdf (276.89 kB)



nyomtatás teljes tanulmány nyomtatása küldés e-mailben megosztás

Kapcsolódó cikkek:




Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!