mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rádióhallgatás: novemberben nőtt az intenzitás

Bevezető

A tavalyi utolsó őszi hónap 12%-os emelkedést mutatott a rádiózással töltött percek számában, amely a hirdetőknek magasabb kontaktusszám elérését tette lehetővé.

2010. novemberben (egy átlagos hétköznapon vagy egy átlagos hétvégi napon) a 15 évnél idősebb magyar népesség 88,6%-a, azaz 7 543 000 fő hallgatott rádiót és a naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók körében átlagosan 4 óra 17 perc volt.


A rádióhallgatók számának szinten tartása mellett novemberben jelentősen bővült a rádióhallgatással töltött idő, mely a rádióhallgatás napi görbéjén is megmutatkozott. A reggeli csúcsidőszakban az előző hónap maximális 24% elérése helyett ezen időszakban közel 30%-os elérést értek el a rádiócsatornák. A legmagasabb értékek 9.15 és 9.45 között (29,1%-os elérés) voltak, ebben az idősávban a magyar lakosság közel harmadát lehetett elérni a rádióadókon keresztül.

A rádióhallgatás mintázata - egy átlag hétköznap a rádióhallgatók hányszor kapcsolódnak be bármely rádióadás folyamába:

1 alkalommal: 57%

2 alkalommal 27%

3 alkalommal: 13%

4+ alkalommal: 3%

2010 novemberében a rádióhallgatók több, mint fele jellemzően nem szakítja meg a rádióhallgatást - esetleg csatornát vált - s a hallgatók 26%-a három vagy annál több alkalommal is bekapcsolódik az egyes rádiócsatornák műsoraiba.

További részletek a csatolmányban.

Kapcsolódó letölthető fájlok:

radiohallgatas_ipsos_gfk_2010_november.ppt (454 kB)



nyomtatás teljes tanulmány nyomtatása küldés e-mailben megosztás

Kapcsolódó cikkek:




2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!