mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Élen járnak a magyarok a digitális technológiák alkalmazásában

Bevezető

A magyar lakosok készültek fel leginkább az új technológiai megoldások felhasználására a kelet-közép-európai régióban - derül ki az EY 3600 fő megkérdezésével készült kutatásából. Ma már érintős bankkártyával fizetnek itthon a legtöbben, a következő években pedig szívesen követnék egyetlen alkalmazáson keresztül különféle bankszámláik aktivitásait. A válaszadókat kedvezőbb árazással, rugalmas ügyintézéssel és minél jobb online felhasználói élménnyel lehetne elcsábítani jelenlegi pénzintézetüktől.

A magyarok a legnyitottabbak a digitális megoldások alkalmazására a régió országai közül. A hazai lakosság több mint kétharmada (71%) igyekszik online intézni mindennapi ügyeit, miközben a térség országainak átlaga mindössze 44 százalék az EY felmérése szerint.

Az emberek döntő többsége (72%) ma már érintős bankkártyával vásárol, 16 százalékuk tervezi, hogy ezzel a megoldással fizet a jövőben. Minden harmadik megkérdezett (33%) kipróbálta már a mobilfizetést is, ami a felmérésben résztvevő államok eredményeit tekintve kimagasló érték.

"A magyarok várják azokat a technológiai újításokat, amelyekkel még kényelmesebben intézhetik pénzügyeiket. Az emberek közel fele ezért használ vagy kipróbálna alternatív online pénzügyi szolgáltatókat is" - emelte ki Demeter Ákos, az EY Tanácsadási Üzletágának Partnere. A szakember hozzátette, hogy a bankoknak reagálniuk kell erre az igényre, hogy tovább tudják növelni ügyfeleik számát és megőrizzék versenyelőnyüket a feltörekvő technológiai cégekkel szemben. Ezt elsősorban kedvező díjszabással, rugalmas és minőségi szolgáltatással, valamint az online felhasználói élmény növelésével érhetik el.

A kutatás arra is rámutat, hogy a magyarok többsége (78%) szívesen követné nyomon a különböző pénzintézeteknél vezetett bankszámláinak egyenlegét egyetlen alkalmazáson keresztül. Ezt az applikációt egy megbízható, felhasználóbarát és erős pénzügyi háttérrel rendelkező szolgáltatótól fogadnák el a megkérdezettek.

nyomtatás teljes tanulmány nyomtatása küldés e-mailben megosztás

Kapcsolódó cikkek:




Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!