mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kategória:    Nyelv: 
Kifejezés:  ABC: 


  


Találatok száma: 1503    <<<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>>
Bulvárlap
kategória: Média

Széles közönség számára szerkesztett és ennek megfelelően közérthető, rövid cikkekből összeálló, gazdagon illusztrált, a politikai, a szórakoztató és a szolgáltató témákat azonos súllyal kezelő, hangsúlyosan könnyed hangvételű, a "botrányszagú" témáktól sem tartózkodó újságok elnevezése.
Burkolt reklám
kategória: Reklám

Olyan rádiós vagy televíziós műsorszám, illetve nyomtatott sajtóban cikk, amelyet valójában valamely termék vagy szolgáltatás reklámozása céljából készítettek és tettek közzé, de ezt a körülményt a közönség felé nem jelzik.
Business-to-business advertising
magyarul: B2B (szervezetek közötti) reklám
kategória: Reklám

Advertising directed to other businesses, rather than to consumers.
Butik (Kreatív butik)
angolul: Boutique
kategória: Kreatív

Korlátozott szolgáltatásokat nyújtó ügynökség, pl.: kreatív tervezést végez, de nem vállal média tervezést, kutatást, stb. Általában relatíve kis vállalat.
Cabel Penetration
magyarul: Kábel ellátottság
kategória: Média

Either the number of cable subscribers as a proportion of all TV homes, expressed as a percentage or, alternatively, the proportion of Home Passed that subscribe to cable.
Call Backs
magyarul: Visszahívás
kategória: Kutatás

When an interviewer makes a further attempt to contact someone at an eligible address or telephone number after failing to contact them on a previous attempt. Especially important for achieving representative samples of people who are difficult to interview because of their lifestyles - e.g. frequent travellers, who may be travelling when the interviewer first calls. Call backs are essential to achieve good response rates in random samples. High quality random samples typically insist on a minimum of four call backs for personal interviews and ten or more telephone interviews.
Call center
magyarul: Hívásközpont
kategória: Marketing

Rendszeres telefonmarketing-tevékenységet folytató gazdasági szervezetek e célból fenntartott apparátusa.
Call to Action (CTA)
angolul: Call to Action (CTA)
kategória: Mobilmarketing

Egy nyilatkozat vagy utasítás, jellemzően nyomtatott, webes, TV-ben, rádióban, portálon vagy más média formátumban ( beágyazva egy reklámban ), ami elmagyarázza a mobil előfizetőnek, hogyan válaszoljon egy adott promócióra vagy mobil kezdeményezésre, amit tipikusan egy értesítés követ.

Forrás: Whirl Mobile
Camera-ready art
magyarul: Fotókész illusztráció
kategória: Kreatív

Artwork that is in sufficiently finished form to be photographed for printing.
Campaign
magyarul: Kampány
kategória: Kreatív

A promotial effort based on the same srategy and creative idea. A campaign can last weeks, months or even years and can involve public relations, below-the-line activities, direct mail, sponosrship, advertising or any combination of them. An Advertising Campaign can entail one or more media schedules.

Találatok száma: 1503    <<<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>>


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!