mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kategória:    Nyelv: 
Kifejezés:  ABC: 


  


Találatok száma: 1503    <<<  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>>
Envelope stuffer
angolul: Envelope stuffer
kategória: Marketing

Egy reklámlevél, amely más postázott üzenetet is tartalmaz (pl. egy számlát).
Értékesítési kézikönyv
kategória: -

A közvetlen értékesítést végző munkatársak számára áruismereti információt, érvelési mintákat, a leggyakoribb kérdésekre és kifogásokra adható válaszokat, illetve az értékesítést ösztönző akciók, versenyek főbb szabályait összefoglaló segédlet.
Értékesítési utak
angolul: Channels of distribution
kategória: Marketing

Egy vállalat által termékei értékesítésére használt utak, pl nagykereskedők, kiskereskedők, postai rendelés, stb.
Értékesített példányszám
kategória: Média

Valamely sajtótermék előfizetéssel és hírlapárusi forgalomban együttesen értékesített mennyisége.
Értéknövelt szolgáltatás (VAS)
angolul: Value Added Service (VAS)
kategória: Mobilmarketing

További szolgáltatás, amely további értéket ad hozzá azokhoz, akik már elérhetőek a hálózaton.

Forrás: Whirl Mobile
Eseménymarketing
kategória: Marketing

Vásárok, kiállítások, konferenciák, stb. rendezése promóciós céllal.
ESOMAR
kategória: Kutatás

European Society for Opinion and Marketing Research, azaz Európai Vélemény- és Marketingkutatók Szövetsége. Az ESOMAR által kidolgozott társadalmi-gazdasági osztályozási rendszert számos európai ország kutatóintézetei alkalmazzák.
ESOMAR-kategóriák
kategória: Kutatás

A főkeresők foglalkozás szerinti státusát az ESOMAR a következők szerint határozza meg: A (magasan képzett értelmiségiek, felső- és középvezetők, magasan képzett önálló értelmiségiek); BC1 (kevéssé képzett menedzserek, közép- és alsó szintű vezetők, magasan képzett beosztott értelmiségiek, kisvállalkozók); C2 (jobban képzett szakmunkások és nem fizikai alkalmazottak, kisvállalkozók); E (kevéssé képzett szakmunkások, szakképzetlen fizikai és nem fizikai munkások, mezőgazdasági termelők).
Eszköztulajdonos
kategória: Reklám

A hirdetési üzenet célba juttatására alkalmas hordozót ellenszolgáltatás fejében a hirdető számára megállapodás alapján időlegesen és alkalomszerűen átengedő szolgáltató (például lapkiadó, tévécsatorna, plakáthely fenntartója).
Észlelt kockázat
angolul: Perceived risk
kategória: Kutatás

Egy funkcionális vagy pszichoszociális kockázat, amelyet a fogyasztó érzései szerint egy termék megvásárlásával vállal.

Találatok száma: 1503    <<<  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>>


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!