Találatok száma: 1503  <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>>
Affinitás
kategória: Marketing
Egy célcsoport képviselete az adott médiumon keresztül összesen elérhető sokaságban.
Affinitásindex
kategória: Marketing
Egy célcsoport képviseletét fejezi ki az adott médium teljes közönségében. Általában a 100 fölötti indexű célcsoportok alkotják a médium saját közönségét.
Agyag-animáció
angolul: Claymation
kategória: -
Agyagfigurákat alkalmazó animációs technika.
AIDA-modell
angolul: AIDA
kategória: Reklám
Az egyik legismertebb reklámhatás-mechanizmus modell: Részei: Attention/Figyelem, Interest/Érdeklődés, Desire/Vágy, Action/Cselekvés. Történelmi modell a reklám működéséről, miszerint először felkelti a figyelmet, majd érdeklődést vált ki, stb.
Air date
magyarul: Sugárzásdátum
kategória: Média
A rádiós vagy televíziós hirdetés adásba kerülésének konkrét időpontja.
Air time
magyarul: Sugárzási idő(tartam)
kategória: Média
A megrendelő számára rádiós vagy televíziós hirdetés céljára térítés ellenében átengedett idő (értelemszerűen azonos a spot idejével).
Ajakszinkron
kategória: Reklám
A képernyők látható színész szájmozgása és a hanganyag összhangja. Ha a kettő nincs szinkronban, a látvány suta, nevetséges lehet, ami rontja a reklám hatását.
Ajtó-nyitó
angolul: Door-opener
kategória: Marketing
Egy termék- vagy reklámozási különlegesség, melyet az ügynök azért ismertet a fogyasztókkal, hogy ösztönözze őket az eladói szöveg meghallgatására.
Ala carte services
kategória: Reklám
Rather than provide all advertising services for one price, an agency may provide only the services that a client wishes to purchase.
Alányomás
kategória: Kreatív
Nyomdai szakkifejezésként helyesen: alnyomat. Szöveg vagy vonalas illusztráció alá nyomtatott, annak esztétikai értékét vagy egyéb jelentőségét kiemelő, figyelemfelkeltő, világos színárnyalatú felület.
Találatok száma: 1503  <<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>>