mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kategória:    Nyelv: 
Kifejezés:  ABC: 


  


Találatok száma: 1503    <<<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  >>>
Hallgatottsági adatok
kategória: Média

Az egyes rádiócsatornáknak, illetve konkrét műsoraiknak a hirdetések közzététele szempontjából fontos információt jelentő, hitelesen mért vagy számított mutatói.
Halo-hatás
kategória: Marketing

Avagy holdudvarhatás. Az a folyamat, amelyben adott termék vagy szolgáltatás valamely számára különösen értékes pozitív tulajdonságát a fogyasztó a termék egészére rávetíti, és ennek mentén hajlandó figyelmen kívül hagyni a termék esetleges kevésbé vonzó tulajdonságait.
Hands Free
angolul: Hands Free
kategória: Mobilmarketing

A mobiltelefon használata a készülék használata nélkül, általában a járműbe épített Bluetooth eszközzel, vagy sima fülhallgatóval.

Forrás: Whirl Mobile
Handset
angolul: Handset
kategória: Mobilmarketing

Kifejezés a mobil telefon, mobil eszköz vagy mobil terminál használatával kapcsolatban.

Forrás: Whirl Mobile
Hanglejtés analízis
angolul: Voice-pitch analysis (VOPAN)
kategória: Kreatív

Egy reklámkutatási eljárás, amelynek során az alany hangját elemzik a válaszai közben, hogy teszteljék érzelmeit és attitűdjét egy reklámmal kapcsolatban.
Hanyatlási állandó
angolul: Decay constant
kategória: Reklám

A reklámozás beszüntetésével a termékeladások hanyatlásának becslése.
Hasáb
kategória: Média

Nyomtatott sajtótermékek egy oldalát tagoló, az adott kiadványon belül rendszerint állandó méretű függőleges egység. Az egy oldalén lévő hasábok száma és szélessége befolyásolhatja az adott sajtótermékben megjelenő hirdetések méretezését.
Hasábhüvelyk
angolul: Column inch
kategória: -

Újságok általános mértékegysége, amelynek keretén belül a reklámhelyeket szélességük alapján hasábok szerint, hosszúságuk alapján pedig hüvelykek szerint értékesítik. Például, ha egy reklám 3 hasáb széles és 5 hüvelyk hosszú, az 15 hasábhüvelyket jelent.
Hasábkorrektúra/Kefelenyomat
angolul: Galley proof
kategória: -

Egy reklám vagy szerkesztőségi anyag szedett változata, mielőtt a végleges előállítás során oldalakba szednék.
Határ gazdasági megtérülés analízise
angolul: Marginal analysis
kategória: Marketing

A reklámköltségvetés felállításának módszere annak a pontnak a keresésével, amelynél egy további reklámra költött dollár megegyezik a járulékos profittal.

Találatok száma: 1503    <<<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  >>>


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!