mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kategória:    Nyelv: 
Kifejezés:  ABC: 


  


Találatok száma: 1503    <<<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  >>>
Hűségprogramok
kategória: Marketing

Márka- vagy termékcentrikus klubok, hosszú távú pontgyűjtő akciók, folyamatos vásárláshoz kötődő árengedmények vagy más kedvezmények.
ID
magyarul: Azonosító
kategória: Kutatás

Station identification during a commercial break in a television or radio program.
Idősáv
kategória: Média

A televíziók és rádiók műsorszerkezetének a közönség médiafogyasztási szokásai szerint kialakított nagyobb egysége. Az egyes elkülöníthető idősávokban a műsorszolgáltatók az adott idősáv jellemző közönségének igényei szerint alakítják kínálatukat. A különböző idősávokban megtalálható közönséget más-más áron lehet elérni, ami fontos tényező a hirdetések időzítésében.
Idősűrítés
angolul: Time compression
kategória: -

A műsorszórásban használatos technika, a tv-reklámok idejének csökkentésére.
Ikon
kategória: Marketing

Olyan közismert személy, akivel a reklámüzenet befogadója szívesen azonosítja magát, akinek életmódját, fogyasztási szokásait szívesen követi vagy követné.
Illusztráció
angolul: Artwork
kategória: Kreatív

Egy reklám vizuális összetevői, a szedett szöveg kivételével.
Illusztrációs korrektúra
angolul: Art proof
kategória: Kreatív

Egy reklám illusztrációs anyaga az ügyfélnek elfogadásra benyújtva.
Imázs
kategória: Marketing

Egy adott termék, márka vagy szolgáltatás kisugárzása - az az összkép és hangulat, amelyet a fogyasztóban az áruról a reklám segítségével (is) kialakítani, illetve árnyalni, mélyíteni kívánnak.
Imázs-reklámozás
angolul: Image advertising
kategória: Reklám

Egy termék vagy szolgáltatás imázsának vagy általános érzékelésének reklámozása a funkcionális tulajdonságok helyett. Általában a hasonló termékek márkáitól való megkülönböztetésre használják. (pl.: Ez egy női cigaretta.)
Imázsátvitel
kategória: Marketing

A reklámozás, azon belül gyakran a szponzoráció egyik formája, amelynek során a szponzor a szponzorált esemény, személy, rendezvény jellemző (pozitív) tulajdonságait törekszik önmagára vetíteni.

Találatok száma: 1503    <<<  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  >>>


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!