Találatok száma: 1503  <<< 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 >>>
Kontaktus
kategória: Reklám
A fogyasztót érő reklámhatás, alkalom, amikor a fogyasztó találkozik a reklámmal.
Konvenciós ráta
angolul: Conversion Rate
kategória: Interaktív
A konvenciós ráta azt mutatja meg, hogy a látogatók hány százaléka vásárol/regisztrál az oldalon. Ha például ez a szám 100 felhasználóból 68 akkor a konvenciós ráta 68%.
Forrás: Carnation
Konvergencia
kategória: Média
A médiumok klasszikus műfaji határainak fellazulása és tágulása, az egyes médiumok tevékenységének és ezzel piaci jelenlétének mások hagyományos területére is kiterjedő bővülése, piacok átfedése.
Konverzió
angolul: Conversion
kategória: Interaktív
Konverzióról beszélünk, amint az oldalunkon a felhasználó teljesít egy általunk felkínált lehetőséget. Például: regisztrál az oldalon, vásárol egy terméket, megadja az adatait, stb.
Forrás: Carnation
Konzumerizmus
angolul: Consumerism
kategória: Reklám
1. A fogyasztók jogainak védelme a reklámozók erőfeszítéseivel szemben. 2. A fogyasztók megszerzésére irányuló reklámozási és marketing-erőfeszítések nyomatéka. E két definíció csaknem teljesen ellentétes jelentésű, de az előbbi napjainkban általánosabban elterjedt, míg az utóbbi inkább a 70-es éveket megelőzően volt közkedvelt.
Kooperatív program
angolul: Cooperative (Co-op) program
kategória: Reklám
Egy rendszer, amelyen keresztül a reklámköltségek két vagy több fél között kerülnek megosztásra. Általában a gyártók ajánlják nagy- vagy kiskereskedőik számára annak érdekében, hogy ösztönözzék őket a termék reklámozására.
Kooperatív reklámozás
angolul: Cooperative advertising
kategória: Reklám
Ugyanaz, mint a Kooperatív program, fentebb.
Körbeszedés
kategória: Média
Jellemzően kitakart hátterű kép kontúrját követő szövegelhelyezés, körbefolyatás.
Korcsoport
kategória: Marketing
Életkor szerint képzett célcsoport.
Körforgás
angolul: Rotoscoping
kategória: Reklám
Egy reklámban élő és animációs karakterek alkalmazásának módszere.
Találatok száma: 1503  <<< 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 >>>