mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kategória:    Nyelv: 
Kifejezés:  ABC: 


  


Találatok száma: 1503    <<<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >>>
Kontaktus
kategória: Reklám

A fogyasztót érő reklámhatás, alkalom, amikor a fogyasztó találkozik a reklámmal.
Konvenciós ráta
angolul: Conversion Rate
kategória: Interaktív

A konvenciós ráta azt mutatja meg, hogy a látogatók hány százaléka vásárol/regisztrál az oldalon. Ha például ez a szám 100 felhasználóból 68 akkor a konvenciós ráta 68%.

Forrás: Carnation
Konvergencia
kategória: Média

A médiumok klasszikus műfaji határainak fellazulása és tágulása, az egyes médiumok tevékenységének és ezzel piaci jelenlétének mások hagyományos területére is kiterjedő bővülése, piacok átfedése.
Konverzió
angolul: Conversion
kategória: Interaktív

Konverzióról beszélünk, amint az oldalunkon a felhasználó teljesít egy általunk felkínált lehetőséget. Például: regisztrál az oldalon, vásárol egy terméket, megadja az adatait, stb.

Forrás: Carnation
Konzumerizmus
angolul: Consumerism
kategória: Reklám

1. A fogyasztók jogainak védelme a reklámozók erőfeszítéseivel szemben. 2. A fogyasztók megszerzésére irányuló reklámozási és marketing-erőfeszítések nyomatéka. E két definíció csaknem teljesen ellentétes jelentésű, de az előbbi napjainkban általánosabban elterjedt, míg az utóbbi inkább a 70-es éveket megelőzően volt közkedvelt.
Kooperatív program
angolul: Cooperative (Co-op) program
kategória: Reklám

Egy rendszer, amelyen keresztül a reklámköltségek két vagy több fél között kerülnek megosztásra. Általában a gyártók ajánlják nagy- vagy kiskereskedőik számára annak érdekében, hogy ösztönözzék őket a termék reklámozására.
Kooperatív reklámozás
angolul: Cooperative advertising
kategória: Reklám

Ugyanaz, mint a Kooperatív program, fentebb.
Körbeszedés
kategória: Média

Jellemzően kitakart hátterű kép kontúrját követő szövegelhelyezés, körbefolyatás.
Korcsoport
kategória: Marketing

Életkor szerint képzett célcsoport.
Körforgás
angolul: Rotoscoping
kategória: Reklám

Egy reklámban élő és animációs karakterek alkalmazásának módszere.

Találatok száma: 1503    <<<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >>>


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!