Találatok száma: 1503  <<< 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 >>>
Kvalitatív kutatás
angolul: Qualitative research
kategória: Kutatás
Reklámkutatási módszer, amely a fogyasztói érzékelés és attitűdök jelentőségét hangsúlyozza, pl. a mélyinterjú és a fókuszcsoport.
Kvalitatív mérés, kutatás
kategória: Reklám
A reklám minőségi hatékonyságára, üzenetének megértésére, valamint annak a fogyasztói szemléletben és magatartásban is tükröződő érvényesülésére összpontosít (például fókuszcsoportos felmérés, interjú, mélyinterjú).
Kvantitatív kutatás
angolul: Quantitative research
kategória: Kutatás
Reklámkutatási módszer, amely kiemeli a fogyasztói irányzatok előfordulását egy populációban.
Landing Page
angolul: Landing Page
kategória: Mobilmarketing
Egy második oldal, ahova a felhasználót átirányítják, ha egy hirdetésre vagy reklámra kattint. Itt további információkat kaphat a szolgáltatással és a fizetéssel kapcsolatban.
Forrás: Whirl Mobile
Lapcsonkítás
angolul: Bleed
kategória: -
A szöveg vagy illusztráció kiterjesztése a lap szélére margó nélkül.
Last Issue Readership
magyarul: A legutolsó szám olvasottsága
kategória: Kutatás
"Estimate of the number of people who claimed to read or look at any issue of a publication during its Last Issue Period (e.g. ""yesterday"" for a daily, ""last week"" for a weekly, ""last month"" for a monthly, etc.). Last Issue Period is also known as: Last Publication Period. (RPI)"
Late fringe
magyarul: Peremidőszak
kategória: Média
The time period following prime time.
Lavírozott rajz
angolul: Wash drawings
kategória: -
A vízfestékhez hasonló tónusos rajzolás, autotípia előállításához javasolt.
Layout
magyarul: Vázlat
kategória: Kreatív
A drawing that indicates the relative positions of the elements (e.g., headline, photo, logo, body copy, etc.) of an ad.
Lágy értékesítés
angolul: Soft sell
kategória: Reklám
Kisebb vonzerő alkalmazásának technikája a reklámokban.
Találatok száma: 1503  <<< 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 >>>