mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Berkes Péter
Dr. Berkes Péter
Ambitious Group
Stratégiai igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kategória:    Nyelv: 
Kifejezés:  ABC: 


  


Találatok száma: 1503    <<<  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  >>>
Kvalitatív kutatás
angolul: Qualitative research
kategória: Kutatás

Reklámkutatási módszer, amely a fogyasztói érzékelés és attitűdök jelentőségét hangsúlyozza, pl. a mélyinterjú és a fókuszcsoport.
Kvalitatív mérés, kutatás
kategória: Reklám

A reklám minőségi hatékonyságára, üzenetének megértésére, valamint annak a fogyasztói szemléletben és magatartásban is tükröződő érvényesülésére összpontosít (például fókuszcsoportos felmérés, interjú, mélyinterjú).
Kvantitatív kutatás
angolul: Quantitative research
kategória: Kutatás

Reklámkutatási módszer, amely kiemeli a fogyasztói irányzatok előfordulását egy populációban.
Landing Page
angolul: Landing Page
kategória: Mobilmarketing

Egy második oldal, ahova a felhasználót átirányítják, ha egy hirdetésre vagy reklámra kattint. Itt további információkat kaphat a szolgáltatással és a fizetéssel kapcsolatban.

Forrás: Whirl Mobile
Lapcsonkítás
angolul: Bleed
kategória: -

A szöveg vagy illusztráció kiterjesztése a lap szélére margó nélkül.
Last Issue Readership
magyarul: A legutolsó szám olvasottsága
kategória: Kutatás

"Estimate of the number of people who claimed to read or look at any issue of a publication during its Last Issue Period (e.g. ""yesterday"" for a daily, ""last week"" for a weekly, ""last month"" for a monthly, etc.). Last Issue Period is also known as: Last Publication Period. (RPI)"
Late fringe
magyarul: Peremidőszak
kategória: Média

The time period following prime time.
Lavírozott rajz
angolul: Wash drawings
kategória: -

A vízfestékhez hasonló tónusos rajzolás, autotípia előállításához javasolt.
Layout
magyarul: Vázlat
kategória: Kreatív

A drawing that indicates the relative positions of the elements (e.g., headline, photo, logo, body copy, etc.) of an ad.
Lágy értékesítés
angolul: Soft sell
kategória: Reklám

Kisebb vonzerő alkalmazásának technikája a reklámokban.

Találatok száma: 1503    <<<  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  >>>


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!