mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kategória:    Nyelv: 
Kifejezés:  ABC: 


  


Találatok száma: 1503    <<<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >>>
ATL-média
kategória: Marketing

Az ATL-kommunikáció során felhasznált olyan üzenethordozó eszköz, amely nem az ATL-ügynökség vagy a reklámozó, hanem harmadik piaci szereplő birtokában van (például járművek).
ATL-ügynökség
kategória: Marketing

A reklámgazdaságnak elsősorban az ATL eszközeivel végzett reklámozásra szakosdott szereplője.
ATS, average time spent
magyarul: Átlagos eltöltött idő
kategória: Média

Azt fejezi ki, hogy az adott célcsoport egy nézője átlagosan hány percig nézett egy adott műsort.
ATS-százalék
kategória: Média

A televíziós műsorok hatékonyságának mérésénél használt, az egyes műsorok közönségmegtartó erejét jelző mutató, amely százalékos arányban fejezi ki, hogy az adott műsor teljes idejéből átlagosan mennyit néztek meg.
Attention Value
magyarul: Attention Value
kategória: Reklám

Likelihood of an adverisement being noticed. The amount of attention paid to a TV set during a commercial break. There is currently no agreed way of measuring this. It can be approached by analysis of meter data or bespoke surveys.
Attention Value
angolul: Attention Value
kategória: Reklám

Annak a valószínűsége, hogy egy reklámra felfigyelnek, avagy a televíziónak szentelt figyelem szintje egy reklmblokk alatt. Jelenleg nincs általánosan elfogadott módszer ennek az értéknek a mérésére - vagy néző-mérő adatok, vagy pedig speciális felmérések elemzésével történik.
Attitűd
kategória: Marketing

Beállítódás, bizonyos tárgyakkal, személyekkel, jelenségekkel szembeni kedvező vagy kedvezőtlen viszony, reakció.
Attitude Research
magyarul: Magatartáskutatás
kategória: Kutatás

Qualitative or Quantitative Research that examines the values, perceptions, motivations or attitudes of respondents and their opinions about products, companies, media, their lifestyle, and so on. See Lifestyle Research.
ATV, average time viewing
magyarul: Átlagos nézésidő
kategória: Média

Abszolút számban azt fejezi ki, hogy az adott célcsoport tagjai átlagosan hány percig néztek egy egy adott televíziós műsort vagy idősávot.
Audience
magyarul: Közönség
kategória: Kutatás

The number of people or households exposed to a vehicle, without regard to whether they actually saw or heard the material conveyed by that vehicle.

Találatok száma: 1503    <<<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >>>


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!