mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Alfa együttható
Az esemény (műsor vagy idősáv) vonzerejét jellemzi a csatorna többi eseményéhez képest. Számításának módja: az esemény közönségének részesedése a csatorna közönségéből viszonyítva az esemény hosszának részesedésével a csatorna (potenciális) napi műsoridejéből.

Alfa = (RSH% / ESH%) * 100

Ha az alfa index száznál nagyobb, akkor a műsor (vagy idősáv) a csatornán futó többi műsorhoz képest sikeres, mert nagyobb arányban koncentrálta a nézőket, mint amekkora hányadot az adásidőből igénybe vett.


nyomtatható verzió küldés e-mailben



Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!