mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
ECHO
vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Összetette portfólióját a KOD Média és az MSC Média
2016-10-11 13:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Mostantól egy kézből lesz elérhető a legnagyobb rádiós portfólió.


Két hazai sales house, a KOD Média és az MSC Média együttműködésének eredményeképpen Magyarország legnagyobb rádiós portfóliója jött tegnap létre. Ezzel a hirdetők nem csak a rádiós piac közszolgálati csatornáihoz (Kossuth Rádió, Petőfi Rádió, Bartók Rádió, Dankó Rádió), valamint 22 megyeszékhelyi vagy megyei jogú városban működő rádió és 35 helyi rádió reklámidejéhez férhetnek hozzá egy helyen, de a kiszolgálásukat is új, egycsatornás rendszer teszi majd egyszerűbbé. Az új értékesítési rendszerben a hirdetők országosan közel 2,5 millió hallgatót érhetnek el.

"A hazai médiapiac meglehetősen turbulens időszakát éli. A hirdetők azonban a ma bejelentett együttműködés eredményeként biztosak lehetnek abban, hogy minden körülmények között hozzáférhetnek majd a számukra fontos és értékes rádiós hirdetési felületekhez" - mondta Hanák Tamás ügyvezető igazgató.

A hirdetők egyetlen, számukra kijelölt kapcsolattartón keresztül intézhetik rádiós megrendeléseiket. Az előzetes várakozások szerint az egyesített sales house éves hirdetési bevétele meghaladja majd a 2,7 milliárd forintot.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!