mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
International Herald Tribune and The New York Times Integrate Advertising Sales Teams
2006-09-22 13:33 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

The International Herald Tribune (IHT) and The New York Times announced plans to integrate their sales operations globally, effective January 1, 2007.

With the creation of a unified sales network, The New York Times Media Group will be able to present one face to market, with regional sales offices in the United Kingdom, France, Switzerland, Germany and Hong Kong responsible for selling advertising into The New York Times and the International Herald Tribune.

Jean-Christophe Demarta, currently the IHT's advertising director for Europe, Middle East and Africa, will assume the role of International Advertising Director for The New York Times Media Group, working with Claire LaRosa, Executive Director for International Advertising, based in New York. Mr. Demarta will continue to report to Mr. Dunbar-Johnson.


További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!