mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Neoszkópos kreatívvizsgálat IV.: BMW Z4, avagy jó mestermunka luxus köntösben
2010-02-01 10:25 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

5. oldal

Jó mestermunka

A BMW Z4 kampányában nagyrészt minden a helyén volt. Pozitívum:
*az offline és az online elemek integráltsága
*a képzőművészeti hagyományok reklámba emelése
*az innovatív elemek (AR, iPhone, iPod) szándékaiban átgondolt használata
*a célcsoportokhoz illeszkedő kommunikációs csatornák kiválasztása
*a BMW ernyőkommunikáció okos támogatása
*a termékjellemzők látványos bemutatása, "megtanítása".

Negatívum azonban:
*az a "restség", ami miatt az ötlettől a megvalósításig az az érzésünk van, hogy "jó-jó, de semmi megkapó"
*a lélektelenné vált profizmus, ami miatt egy ilyen izgalmas autóból végül nem jött ki a maximum kommunikációs szinten
*az offline elemek túlzott súlya a költésben
*a közösségi média gyenge színvonalú használata.

A BMW Z4 aktivitása tehát nem volt tökéletes. De azért mennénk egy kört a kocsival. Örömmel.


Neoszkóp

Az esettanulmány összeállításáról

Képzeletbeli neoszkópunk egy olyan eszköz, melynek segítségével rákukkanthatunk külföldi kampányokra, hogy közelebbről megvizsgálhassuk a nemzetközi (digitális) kreativitás legérdekesebb, legjellemzőbb példáit. A kreatívvizsgálatban a Mediainfo.hu újságírója és a Neo Interactive digitális reklámügynökség szakemberei vesznek részt, hogy - egy kötetlen beszélgetés és az ez alapján megszülető esettanulmány segítségével - márkastratégiai, kreatív (szövegírói és dizájneri), tartalomfejlesztési és médiahasználati szempontból elemezzenek és mutassanak be tanulsággal is szolgáló kampányokat.

A résztvevők:

Kaszás György - neo kreatívpartner
Kupcsik Adrián - senior art direktor (neo)
Lakner Bertold - art director (neo) (Névjegyéért katt ide.)
Soós Gergely - ügyvezető (neo) (Névjegyéért katt ide.)
Székely Szabolcs - stratégiai igazgató (neo) (Névjegyéért katt ide.)
Török Diána - főszerkesztő (Mediainfo.hu)

Korábbi neoszkópos vizsgálatunk a Coca-Cola Facebook-jelenlétéről itt olvasható.

<< előző oldal  |  ugrás a cikk elejére




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!