Neoszkópos kreatívvizsgálat IV.: BMW Z4, avagy jó mestermunka luxus köntösben
2010-02-01 10:25 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
5. oldal
Jó mestermunka
A BMW Z4 kampányában nagyrészt minden a helyén volt. Pozitívum:
*az offline és az online elemek integráltsága
*a képzőművészeti hagyományok reklámba emelése
*az innovatív elemek (AR, iPhone, iPod) szándékaiban átgondolt használata
*a célcsoportokhoz illeszkedő kommunikációs csatornák kiválasztása
*a BMW ernyőkommunikáció okos támogatása
*a termékjellemzők látványos bemutatása, "megtanítása".
Negatívum azonban:
*az a "restség", ami miatt az ötlettől a megvalósításig az az érzésünk van, hogy "jó-jó, de semmi megkapó"
*a lélektelenné vált profizmus, ami miatt egy ilyen izgalmas autóból végül nem jött ki a maximum kommunikációs szinten
*az offline elemek túlzott súlya a költésben
*a közösségi média gyenge színvonalú használata.
A BMW Z4 aktivitása tehát nem volt tökéletes. De azért mennénk egy kört a kocsival. Örömmel.

Neoszkóp
Az esettanulmány összeállításáról
Képzeletbeli neoszkópunk egy olyan eszköz, melynek segítségével rákukkanthatunk külföldi kampányokra, hogy közelebbről megvizsgálhassuk a nemzetközi (digitális) kreativitás legérdekesebb, legjellemzőbb példáit. A kreatívvizsgálatban a Mediainfo.hu újságírója és a Neo Interactive digitális reklámügynökség szakemberei vesznek részt, hogy - egy kötetlen beszélgetés és az ez alapján megszülető esettanulmány segítségével - márkastratégiai, kreatív (szövegírói és dizájneri), tartalomfejlesztési és médiahasználati szempontból elemezzenek és mutassanak be tanulsággal is szolgáló kampányokat.
A résztvevők:
Kaszás György - neo kreatívpartner
Kupcsik Adrián - senior art direktor (neo)
Lakner Bertold - art director (neo) (Névjegyéért katt
ide.)
Soós Gergely - ügyvezető (neo) (Névjegyéért katt
ide.)
Székely Szabolcs - stratégiai igazgató (neo) (Névjegyéért katt
ide.)
Török Diána - főszerkesztő (Mediainfo.hu)
Korábbi neoszkópos vizsgálatunk a Coca-Cola Facebook-jelenlétéről
itt olvasható.
<< előző oldal |
ugrás a cikk elejére