mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
RSH portfólió átalakult
2017-01-31 11:25 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Class FM megszűnésével nem csak a piac, de a hallgatottsági szokások is átalakultak.

A változások igazi nyertesei az RSH portfóliójába tartozó helyi adók, valamint a két országos lefedettséggel rendelkező Petőfi és Kossuth rádió lett.

A Class FM lekapcsolásával a rádióhallgatók a megszokott adójuk helyett újat kerestek, és a választott új adók legnagyobb része az RSH portfóliójából került ki -ez derült ki az Inspira Research általvégzett kutatás eredményeiből. A közel ezer fős országos mintán elvégzett felmérés eredményei szerint az elmúlt hónapok változásainak eredményeképpen a rádióhallgatók elsősorban az őket lokális szinten kiszolgáló helyi adókra kapcsoltak át és csak másodsorban választottak más, országos lefedettséggel rendelkező adót. Ennek megfelelően az átalakulás igazi nyerteseit szinte minden esetben a lokális adók között találjuk meg.

Közvetlenül a helyi adók után a dobogón az országosan fogható közmédia adói következnek. A hullámsávot váltó hallgatók ugyanis elsősorban a Kossuthot és a Petőfit választották új tájékozódási és szórakoztatási forrásukként. Ennek megfelelően az előbbi 5 százalékos, míg az utóbbi 3 százalékos hallgatóságszámi növekedéssel számolhat.

A felmérés eredményei alapján a hirdetők számára a legnagyobb fogyasztói elérést továbbra is az RSH portfóliójába tartozó mintegy 60 regionális rádióadó valamint az MTVA által üzemeltetett Petőfi és Kossuth rádió biztosítja. Ennek megfelelően ma már a felnőtt lakosság közel 95%-a, azaz 7,7 millió ember érhető el hétről-hétre ezzel a médiummal, arról nem is beszélve, hogy közülük majdnem minden második innen értesül elsőként a világ dolgait érintő változásokról.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!