mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nemsokára a mobil lesz az első az ételrendelésben
2015-07-17 13:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egyre többen rendelnek ételt mobiltelefonról, ezzel párhuzamosan mind népszerűbbek a folyamatot jelentősen leegyszerűsítő ételrendelő alkalmazások is - derül ki a Netpincér felméréséből.


Az online rendelési formák közül a honlapok mellé, immár felzárkózik az alkalmazások használata is: a Netpincér rendszerében az összes ételrendelés negyede már mobileszközről érkezik. A jelenlegi trendek és a várakozások alapján a következő években 60-70 százalékra is emelkedhet az okostelefonos alkalmazásból kezdeményezett ételrendelések aránya.

Az alkalmazások egyszerre teszik egyszerűbbé, kényelmesebbé a vásárlást és a fizetést, illetve gyorsítják fel az ételrendelést. Az útközben leadott rendelésre például a hazaérkezés után jóval kevesebb időt kell várni, de szinte bármilyen élethelyzetben gyors, kényelmes rendelést tesz lehetővé a mobiltechnológia.

A megkérdezettek háromnegyede legalább havonta egyszer vásárol, negyedük hetente, mintegy tizedük pedig akár hetente többször is rendel ételt online. Az internetes ételrendelés ma elsősorban a 25-44 évesek körében népszerű, legnagyobb eséllyel a 25 év feletti, de 34 év alatti felhasználók kattintanak az ebéd vagy vacsora kényelmes beszerzéséhez, de az idősebb korosztály is egyre nagyobb részt képvisel a felhasználók között. Leggyakrabban a kétfős háztartások élnek ezzel a lehetőséggel.

Az appos rendelésre való átállás ösztönzésére a NetPincér július 15-től július 24-ig az első vásárlóknak szóló 50 százalékos kedvezményt adó "NP50" kuponakcióval csinál kedvet a házhoz érkező falatokhoz.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Coverage (COV)

Exkluzív break

Alfa együttható

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!