mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Arculatot vált a Reader's Digest
2008-10-13 09:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Ősztől formáját és tartalmát tekintve is megújul a magyar kiadás.


Az új címlap
2008 októberétől új formában és tartalommal jelenik meg a Reader's Digest magyar kiadása. Ennek keretében változik a címlap, az embléma, a belső elrendezés, az új szlogen pedig "Együtt a világban".

A magazin tartalmilag is frissül; például "Aki kérdez: Vitray Tamás" címmel beszélgetésekkel jelentkezik a magazin oldalain a televíziós szerkesztő-műsorvezető. Emellett néhány rovat átalakul, és újabbakkal bővül a Reader's Digest havilap.

További, a kiadót érintő hír, hogy 2008 szeptemberétől a Reader's Digest kiadásában jelenik meg a TV Paprika Magazin. A gasztro havilap novembertől Paprika Magazin címen kerül az olvasókhoz, változatlan szerkesztői és szerzői gárdával.

"Kiadónktól nem idegen a konyhaművészet, hiszen eddig 18 szakácskönyvet adtunk ki, s ezek összesen 415 000 példányban keltek el" - nyilatkozta Sárközy Ágnes, a kiadó ügyvezető igazgatója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!