mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Felturbózná a reptéri reklámozást a JCDecaux
2009-01-21 10:38 [BrandRepublic.com]

Új divízió kezeli a speciális megjelenéseket a közterületi óriáscégnél.

Innovate néven indított új divíziót a JCDecaux repülőtéri ágazata, amely mások mellett 3D installációkat, projektoros megjelenéseket, új nyomtatási technikákat és digitális képernyőket ajánl a hirdetőknek.

Európa elsőszámú és a világ második legnagyobb közterületi cége korábban is elérhetővé tett ilyen, nem klasszikus out-of-home megoldásokat a reptereken, ám nem kezelte kiemelten, s nem ajánlotta proaktívan ezeket ügyfeleinek. Az Innovate megjelenése az ezzel kapcsolatos szemléletváltást jelzi.


Vodafone hűtő a Heathrow reptéren


Az Innovate eredeti formájában az Egyesült Királyságban kezdte meg a működését 2001-ben, de még nem a repterek, hanem az óriásplakát biznisz kapcsán. Ezt követően terjesztette ki a JCDecaux globálisan az innovációs kezdeményezést, s mostanra jutottak oda, hogy a reptereken is jobban fókuszáljanak az újszerű megoldásokra.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!