mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Átformálják a médiafogyasztást az okostelefonok
2011-08-05 12:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A brit okostelefon-tulajdonosok többsége a környezetével való élő érintkezés közben is használja készülékét, jelentős részük pedig már telefonját tartja az internet eléréséhez használt legfontosabb eszköznek.

Nagy-Britanniában a felnőttek több mint negyedének (27%) és a tinédzserek csaknem felének (47%) van okostelefonja - derül ki az Ofcom és a Kantar Media közös kutatásából. 46 százalékuk emailezik, ugyanennyien böngészik az internetet, 40 százaléknyian pedig a közösségi oldalakat használják.

A felhasználók többsége (55%) már legalább egy médiafogyasztási tevékenységet (mint a tévézés vagy a könyvolvasás) ritkábban végez, mint mielőtt megvette okostelefonját. Ez az arány a tinédzserek körében több mint kétharmados (68%). A válaszadók harmada már mobilkészülékét tekinti a világháló elérésére használt legfontosabb lehetőségnek, a fiatalabbak között 38 százalékos az arány.

A felnőttek 51, a tinik 65 százaléka más szociális tevékenységek közben (például evés, szórakozás) és telefonján lóg - derül ki a kutatásból. A felhasználóknak egyébként nincsenek illúzióik saját magukról, a fiatalok 60 százaléka, a felnőttek 37 százaléka gondolja saját magát mobilfüggőnek.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!