Videó, podcast, közösségi média: 2025 marketingtrendjei
2025-02-07 09:10

Személyes jelenlét, videó és közösség. Ez a három kulcsfogalom az idei marketingtrendekben.

Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető
szakmai partnereink:











kommunikációs partnereink:
|
|
Lezárult a MobilTárca tesztelése
2014-07-03 14:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A teszt eredményei és az eddigi lakossági kutatások alapján a szövetség mintegy 350-400 ezerre becsüli azok számát, akik az első körben nyitottak a MobilTárca szolgáltatás használatára.
Teljes erőbedobással dolgozunk a kereskedelmi MobilTárca szolgáltatás bevezetésén, jelentette be Pukler Gábor, a Magyar Mobiltárca Szövetség elnöke, miután véget ért a szolgáltatás pontosan egy éve elindított tesztüzeme.
"A teszt során beigazolódott, hogy az NFC technológián alapuló érintés nélküli fizetésre, valamint a hűségprogramok kezelésére az okostelefonok elterjedésével egyre inkább nő az igény. Az aktív tesztelők 41 ezer fizetési, és több mint 4 ezer hűségpont tranzakciót hajtottak végre az elmúlt 12 hónapban. Ugyanebben az időszakban a felhasználók 120 millió forintot költöttek el a MobilTárca alkalmazással, amellyel Magyarországon kívül további 20 országban is fizettek. Az itthoni elfogadói hálózat dinamikusan növekszik és a jó hír az, hogy a jelenlegi 18 ezer érintésmentes kártyaelfogadásra és egyben MobilTárcás fizetésre is alkalmas kereskedelmi egység között egyre nagyobb a kisboltok aránya" - mondta Pukler.
A BellResearch által készített júniusi felmérésből kiderült, hogy a válaszadók túlnyomó többsége (86%) a kereskedelmi bevezetést követően is használná a MobilTárcát és a tesztelők 87%-ánál a következő okostelefon vásárlásakor döntési szempontként szerepel az, hogy alkalmas-e a készülék MobilTárca használatára. Emellett fontos, hogy már a teszt során is a tesztelők közel háromnegyede ajánlotta a MobilTárca használatát ismerőseinek.
A piaci trendek és a tesztelők visszajelzései egyértelműen azt mutatják, hogy a MobilTárca több mint egy innovatív fizetési eszköz. A kutatásból kiderült, hogy a felhasználók nagyra értékelik az egyes kártyákhoz tartozó kiegészítő funkciókat, mint például az egyenleglekérdezés és a tranzakció-történet, ugyanakkor szívesen látnának olyan többletértéket biztosító szolgáltatásokat is, mint a helyhez kötött promóciók vagy a személyre szabott ajánlatok.
A jelenleg pénztárcánkban hordott plasztik kártyákat az okostelefonokon virtuálisan megjelenítő MobilTárca tesztelése a Magyar Mobiltárca Szövetség koordinálásával, a hazai piac legfontosabb szereplőinek összefogásával indult el 2013 júliusában, amit a világ egyik legígéretesebb összefogásának választott az iparág legfőbb szervezete, a GSMA.
A tesztidőszak alatt a felhasználók számára az OTP MasterCard Mobil PayPass betéti bankkártya, a SuperShop NFC hűségkártya, az All You Can Move NFC Sportpass, valamint a Jegy.hu-n vásárolt jegyek NFC-s változata volt elérhető a MobilTárcában. A tesztelésbe bevont vállalati dolgozók céges belépőkártyáikat is a mobilba költöztethették, valamint szolnoki tesztelők az NFC-s városkártyának köszönhetően a MobilTárca segítségével vehették igénybe a tömegközlekedési eszközöket - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.
Kapcsolódó cikkek:
További hírek:
|
|
|
Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?
 |
Most is olvasok.
|
 |
Egy hete.
|
 |
Egy hónapja.
|
 |
Néhány hónapja.
|
 |
Egy éve, vagy régebben.
|
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!
|