mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hatósági film a roamingról
2015-07-13 13:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az NMHH most megjelent animációs kisfilmje a külföldi telefonhasználat csökkenthető költségeiről szól.

Az NMHH fogyasztói tudatosságot előmozdító programjának ma megjelent animációs filmje egy négytagú család külföldi nyaralásán keresztül mutatja be közérthetően a külföldi mobilhasználattal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat. A filmben egy, a családjával külföldre utazó kislány, Lili narrációján keresztül az NMHH hasznos támpontot ad a külföldre utazóknak a hatóság Youtube-csatornáján.



A külföldi mobilhasználat során egy kis odafigyeléssel az előfizetők jelentős összegeket takaríthatnak meg a mobilszámlán. Utazás előtt a szolgáltatónknál célszerű utánanézni annak, vajon szükséges-e aktiválni készülékünkön a roamingszolgáltatást vagy pedig az automatikusan be van állítva. A roamingszolgáltatás aktiválását csak egyszer kell elvégezni. Ha aktív a szolgáltatás, akkor a telefon a megfelelő beállítások alkalmazása mellett magától kapcsolódni fog a külföldi hálózatra. Az okostelefonokat és táblagépeket érdemes úgy beállítani, hogy azok ne kapcsolódjanak maguktól a hálózathoz, mert az alkalmazások automatikus frissülése jelentős adatforgalmat generálhat, amely után fizetni kell.

Az előfizetők védelmét szolgálja a mobilcégek által alkalmazott automatikus pénzügyi vagy adatforgalmi korlát is. A beállított korlát 80 százalékának elérésekor a szolgáltató tájékoztató SMS-t küld, majd amikor a fogyasztó eléri a 100 százalékos szintet, és nem jelzi a szolgáltatónak egyértelműen, hogy tovább kívánja használni az adatroamingot, a szolgáltatás megszakad.

A hatóság előző reklámfilmje, a közel 34 ezres nézőszámot elérő Hol van Klaus? a szülőknek adott tanácsot, hogy az online térben ugyanúgy meg kell védeni gyerekeiket a különféle veszélyektől, ahogyan azt a való életben tennék nyári szünet idején is.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!