mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Schneider Electric az OOH Valentin-napi kampánya
2016-02-12 16:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Schneider Electric boldog Valentin-napot kíván a fenntarthatóság szerelmeseinek.

Február 14-e alkalmából - ami a világ számos országában a szerelmesek ünnepe - a Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője a környezetbarát és fenntartható épületek iránti szenvedélyét szeretné megosztani.
Semmi sem fejezi ki jobban a bolygó iránti szeretetünket, mint egy környezettudatos létesítmény. Az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Ausztráliában és Franciaországban készített tanulmányok a zöld épületek jobb pénzügyi teljesítményéről számolnak be, így kijelenthetjük, hogy a magas szintű hatékonyságra és gazdaságos üzemeltetésre irányuló tervezés hozzájárul a nyereség növeléséhez. De mi a helyzet az emberek, az üzlet és a Föld együttes hasznával?

Az Egyesült Államok környezettudatos építészeti egyesületének (Green Building Council) környezettudatos épületekre vonatkozó üzleti esettanulmánya szerint a kereskedelmi létesítmények bérlői egészségesebb belső környezet, valamint kedvezőbb és jobban működő közösségi kapcsolatok formájában profitálhatnak az öko épületekből. A Schneider Electric egyik partnere, a Genzyme Center, amely a világ egyik vezető biotechnológiai vállalata, egy korábbi jelentésében azt állapította meg, hogy a környezetbarát jellemzőknek köszönhetően az alkalmazottak elégedettebbek és eredményesebbek lettek: a betegállományban töltött idő 5%-kal csökkent, a munkatársak 88%-a az életminősége javulásáról számolt be, 72%-uk pedig éberebb és hatékonyabb lett. Ennél szebb Valentin-napi üzenetet nem is küldhet egy épülettulajdonos a bérlői számára!

"Szakértőként és a Schneider Electric környezetbarát épületekkel foglalkozó csapatának tagjaként büszke vagyok arra, hogy a környezettudatos energiagazdálkodást elősegítő munkánk, amellyel az ügyfeleinket támogatjuk, egyben a bolygó iránt érzett tiszteletünket is egyértelműen kifejezi" - mondta Spilkó József, a Schneider Electric magyarországi leányvállalatának igazgatója.

Fotó: Schneider Electric



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


AMR (Average Minute Rating)

Break

Exkluzív break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!