mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Adaptive Media-t választott a Viber
2016-11-07 17:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Idén ősztől az Adaptive Media Sales House értékesíti a világ egyik legnépszerűbb csevegő alkalmazása, a 800 millió felhasználót elérő Viber hirdetési megoldásait Magyarországon.

A 2010-ben alapított Vibernek több mint 2,8 millió havi aktív felhasználója van Magyarországon, és számuk folyamatosan nő. A Viber legnépszerűbb szolgáltatása, az írásbeli kommunikációt színesebbé tevő matricacsomagok szponzorációs lehetősége mostantól hazánkban is elérhető. A támogatott sticker pack-ek a felhasználók számára ingyenesek, így a hirdetők számára lehetőséget biztosítanak natív, image jellegű megjelenésre a személyes és üzleti kommunikációjukat a Viber platformján lebonyolító milliók elérésére.

"Az Adaptive Media a tavalyi évben bővítette nemzetközi portfólióját olyan innovatív partnerekkel, mint a Shazam és a Dailymotion. A Viber csatlakozásával újabb, teljesen egyedi megoldást érhetnek el azok a hirdető partnereink, akik keresik a hagyományostól eltérő tartalomba épülő megoldásokat" - nyilatkozta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezető igazgatója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!