mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Továbbra is kultúrcikkeket veszünk a neten
2005-03-25 08:50 [CB News]

A DirectPanel nemrégiben publikálta kutatása harmadik hullámának eredményeit.

Továbbra is a kultúrcikkek a legkeresettebb termékek a francia online vásárlók körében. 4 online vásárló közül 3 már vett valamilyen könyvet, CD-t vagy DVD-t a 2004-es évben. A penetráció tehát hasonlóan alakult 2002-höz, illetve 2003-hoz; az évek óta stabil 75 százalékos arány arra utal, hogy a szektor elérkezett az érettség fázisába.

A kozmetikumok/parfümök 60 százalékos növekedést értek el, míg a TV/hifi/video/telefon/elektromos háztartási cikkek csoportja együttesen 59 százalékos emelkedést könyvelhetett el.

Ellentétes, csökkenő tendencia jellemezte a múlt évben az utazások, illetve az egyéb turisztikai termékek iránti keresletet. Ezen szektor penetrációja a 2003-as évhez képest 7,5 százalékkal esett.

Szembeszökő volt 2004-ben az alternatív üzleti modelleken alapuló weboldalak előretörése, amelyek közül nem egy tudott valamely, specializáltabb területen a nagyok elé kerülni.


További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!