mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
100 Twitter-követő fölött megugrik a lead generálás
2010-04-20 10:50 [MediaBuyerPlanner]

Egy új tanulmány szerint a mikroblog szolgáltatáson a 100 jelenti az álomhatárt.

Ha egy B2C piacot megcélzó cég túllépi a 100 Twitter-követőt, akkor a havonta generált leadek (azaz leendő potenciális vásárlók) mediánja jelentősen megugrik - áll a Hubspot internet marketing cég tanulmányában.

Eszerint 1-20 követő esetén a havi leadek mediánja 11, 21-100 követő esetén az érték már 14, ami 27 százalékos növekedést jelent. Amikor egy B2C piacra lövő cég a 101-500 zónába kerül, akkor az ugrás 146 százalékos, és az érték 35-re nő. A kutatás másik érdekessége, hogy 500 követő felett már nincsen további terjeszkedési lehetőség e téren: 32-re csökken a havonta generált érdeklődők mediánja.

Elemzők szerint emögött az a kihívás áll, amit az elkötelezett követők létszámának alakulása jelent - írja a MediaBuyerPlanner. Feltehetőleg ugyanis az elkötelezettebb fogyasztók lehetnek azok, akik nagyobb valószínűséggel adják tovább (retweetelik) a különböző céges tartalmakat a saját követőik felé. A leadek pedig nagyobb valószínűséggel esnek be közvetlenül vagy közvetett módon ezen elkötelezett követőkön keresztül.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!