mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Közösségi hirdetések: nem kell árcédula a követőkre
2011-04-06 12:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A közösségi médiában futó reklámok a fogyasztói hűség növelésére, és a felhasználó visszacsatolásokhoz való hozzájutásra használhatók elsősorban, nem közvetlen haszonszerzésre.

A Millward Brown és a Dynamic Logic azt kérdezte a közösségi oldalakon hirdetők körében végzett felmérése során, hogy mik az új média leghasznosabb tulajdonságai. A válaszadók szerint mind a rövid-, mind a hosszú távú bevételnövekedés a legkevésbé fontos szempontok között van - számol be az eMarketer. Sokkal lényegesebb - a már említetteken túl -, hogy egy brand internetes követője sokkal valószínűbben ajánlja ismerőseinek a márkát, illetve hogy a világhálón való rajongás egyfajta mérőszáma a márka népszerűségének.

Az ilyen kevésbé egzakt szempontok figyelembe vétele azonban egyben azt is jelenti, hogy a szakemberek soha nem tudhatják, hogy mennyire kifizetődő egy közösségi médiás kampány. A megkérdezettek fele bizonytalan volt ez ügyben, s csak kevesebb mint negyedük nyilatkozott egyértelműen bizakodóan.

"Az üzleti kérdések mindig előkerülnek, de ezekre senki nem tud pontos választ adni" - fogalmazott egy szakember.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!