mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rekordmennyiségű nevezés az Effie-n
2012-07-30 13:51 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A 11. EFFIE-re beérkezett pályázatok száma a több mint 25 százalékkal szárnyalta túl a tavalyi nevezések mennyiségét: idén 126 pályamű indul.

A nagy számú nevezés okát a szervezők a díj presztízsében látják, de szerepe lehet a meghirdetést követően rendezett EFFIE workshopnak, a hatékony kommunikációnak és a felhasználóbarát online nevezési rendszernek is. A 126 pályamű 46 ügynökségtől érkezett. A 11 meghirdetett kategóriából a legtöbb pályázat idén is a szolgáltatások kategóriába érkezett. Tavalyhoz képest majdnem duplájára nőtt a fogyasztási cikkek/autóipar kategóriába érkezett nevezések száma, valamint jelentősen emelkedett a bevezető kampány, a kereskedelem, a kis költségvetésű kampányok és a hosszú távú hatékonyság kategóriákba beküldött pályázatok száma is. Sikeresnek bizonyult az idei új, kísérleti jelleggel bevezetett Big Marketing Idea kategória: a vártnál több nevezés érkezett ide is. Az ügynökségek által benyújtott pályázatok számát tekintve az ACG Reklámügynökség és a Kirowski Isobar 9-9 nevezéssel vezeti a mezőnyt, őket követi az MC Mediacompany, az OMD Hungary és a PHD Hungary 7-7 pályázattal. Az MPG Hungary és a Rebel Rouse 6-6, a Mediaedge pedig 5 nevezéssel méretteti meg magát a reklámhatékonyság hazai versenyén - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményből.

A beérkezett pályamunkákat egy kutatókból álló, független auditor bizottság is vizsgálni fogja, előkészítendő a zsűrizést, mely szeptember 6-7-én lesz. A pályaművek bírálatát ez alkalommal is a kommunikációs iparág közel 100 jeles képviselője fogja végezni, szigorú titoktartási kötelezettség mellett. A döntőbe jutott pályázók közzétételét követően az eredményhirdetésre október 18-án kerül sor a Nemzeti Színházban tartandó Díjátadó Gálaesten.

A hazai EFFIE-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!