mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A keresőképesek inkább rádióznak
2014-02-13 12:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Arról már több írás is megjelent, hogy mennyire népszerű a rádióhallgatás, viszont arról már kevesebb szó esett, hogy kik és milyen körülmények között hallgatják azt.

Az amerikaiak döntő többsége a hét minden napján hallgat rádiót. A tengerentúli lakosság 92 százaléka, vagyis közel 242 millió ember (12 év feletti) kapcsolja be a készüléket heti rendszerességgel. A Nielsen kutatóintézet viszont most azt vette górcső alá, hogy hol és mikor teszik ezt a hallgatók - olvasható az intézet honlapján.

Az Audió Today 2014-es felméréséből jól látható, hogy munkahellyel rendelkezők döntő hányada - érthető módon - az otthonán kívül hallgat rádiót. A rádiózók 64 százaléka teszi ezt a lakásán kívül. Emellett a hallgatóság 18 és 64 év közötti korosztályának a 62 százalékát teljes munkaidőben alkalmazzák. A hallgatottsági csúcsot a hétfői és a pénteki napok adják, amikor ez a szám még ennél is magasabb, azon belül is a dömping az ingázás óráira esik (a reggeli munkába, és a délutáni munkából hazautazás időszaka). Ezen médiumnál az elérés rendkívül magas. Az alábbi grafikon látható, hogy minden korosztálynál - mind a férfiak és a nők esetében - az érték 90 százalék fölötti. A tabellát mégis a 35 és 44 év közötti hölgyek vezetik, 94, 9 százalékos eléréssel.

Nielsen Közönségmérés


Az amerikai közönség számára 16 ezer adó nyújt országszerte kikapcsolódási, illetve informálódási lehetőséget. A lakosság több mint két és fél órát tölt rádiózással mindennap. A rádió legnagyobb előnye, hogy képes a potenciális fogyasztót a vásárlás pillanata előtt megszólítani, valamint pont azt a réteget, amely vásárlóerővel rendelkezik, hiszen alkalmazásban állnak.

Nielsen Közönségmérés




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!