mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Origo - Viacom együttműködés
2015-04-23 11:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Májustól az Origo Adnetwork hálózata a Vivatv.hu,a Mtv.co.hu, a Comedycentral.hu,a Nickelodeon.hu és a Paramountchannel.hu oldalakkal bővül.

A minőségi tartalomszolgáltatókat összefogó Adnetwork hálózat újabb, fiatalokat elérő oldalakkal bővült. A Viacomhoz tartozó, zene és humor tematikára épülő, 15-29-es és 18-49-es korosztályt megcélzó weboldalak havonta 9,7 millió oldalletöltést és 420 ezer videóindítást generálnak. A legnagyobb látogatottságú Viacom oldal a vivatv.hu, amelynek elérése évről évre 9%-kal bővül. A márkák közösségi médiás feliratkozásai Facebookon 1 millió fölött, Twitteren 140 ezer fölött járnak.


Somodi Hajnalka
"Az együttműködés megvalósulásával az Origo Zrt. tovább erősödik a fiatalok elérésében. A zenei tematikával azt a 15-24 éves korosztályt szólítjuk meg az eddiginél is hatékonyabban, ami hagyományosan kihívást jelent a nagy online kiadók számára" - jelentette ki Somodi Hajnalka, az Origo Zrt. marketing és kommunikációs vezetője. "A Commedy Central ma Magyarország egyik legfontosabb humor fóruma, nagyon büszkék vagyunk arra, hogy az online felülete az Adnetwork hálózat részévé vált. Az újdonságok iránt nyitott, városi, véleményvezér közönséget könnyedebb, prémium tartalommal érjük el ezen keresztül" - tette hozzá Somodi Hajnalka.

"A Viacom portfóliójában sok olyan fiatalos szórakoztató tartalom található. Ezért is nagy öröm a számunkra ez a hosszú távú együttműködés, amely hozzájárul a lehetőségek maximális kiaknázáshoz is" - mondta Lakinger József, a Viacom régiós marketing- és kommunikációs igazgatója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!