mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A múlt hét vezető hírei (augusztus 29-szeptember 3.)
2016-09-05 09:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Nagy büntetést kapott az Apple, új vezetője van a Sláger FM-nek, továbbra is szárnyal az online kiskereskedelem.

Napi 3,5 órát internetezünk

A GfK Digital Connected Consumer (DCC) felmérésének legfrissebb adatai szerint a hazai internethasználók mintegy napi 209 percet, azaz közel három és fél órát töltenek a világhálón. A legfőbb internetes tevékenységek listáján továbbra is vezet a közösségi oldalak látogatása, az elektronikus levelezés és a hírolvasás, amit jellemzően mobil eszközökön végeznek a netezők. Fix eszközökön zajlik viszont a nagyobb elmélyülést megkívánó online ügyintézések többsége.

13 milliárd eurós adóbüntetést kapott az Apple

Az uniós szabályok értelmében tiltott állami támogatásnak minősülnek az adókedvezmények, amelyeket Írország nyújtott az Apple-nek 2003 és 2014 között, az amerikai informatikai óriáscégnek ezért mintegy 13 milliárd eurót (körülbelül 4 ezer milliárd forintot) kell visszafizetnie az ír államnak - döntött kedden az Európai Bizottság (EB).

Dübörög az online kereskedelem

A teljes hazai online kiskereskedelem forgalma 2016 második negyedévében 15 milliárd forinttal és mintegy harmadával több tranzakciós eredménnyel múlta felül az első negyedév teljesítményét. Ezzel az első félévben - a tavalyi év első félévéhez képest összességében csaknem 18%-os bővüléssel - közel 131 milliárd forintos forgalmat érve el.

Csikesz Erika lett a Sláger FM vezérigazgatója

Kép: Sláger FM


A médiapiaci szakember közel 11 éven át dolgozott a TV2 Csoport kereskedelmi egységében, ahol az elmúlt 5 évben teljes körűen felelt, előbb a klasszikus reklámszpot bevételek, majd igazgatói kinevezését követően a teljes reklámpiaci felületrendszer értékesítéséért. Hauk Zoltán, a korábbi vezérigazgató új kihívásokra koncentrálva közös megegyezéssel vált el a társaságtól.

Új vezető a Havas Media-nál

Faludi Péter szeptember 1-től Middle Office Vezetőként támogatja a Havas Media munkáját. Faludi Péter feladata lesz a jövőben az ügynökség kereskedelmi megállapodásainak lebonyolítása, a reklámtechnológiai platformok működtetése, valamint új digitális megoldások bevezetése a magyar piacra.

Új arculata van a Sport TV-s Trash Talknak

Szeptember elsején, egy héttel az NFL rajtja előtt startolt a Trash Talk negyedik szezonja, a Sport TV amerikai sportos talkshow -ja. A műsor új arculata a street artra hajaz, a képi világ rajzolt és karikatúraszerű. A főcím az amerikai életérzést fogalmazza meg humoros formában olyan jellemző amerikai jelképekkel, mint például a hamburger, a Holdra szállás, a Szabadság-szobor vagy az Empire State Building.

50%-ot alkudott a UPC

Megszülettek a megállapodások a programdíjakról a UPC Magyarország, az RTL Klub és a TV2 között. A UPC Magyarország az elmúlt hetekben tárgyalásokat folytatott a TV2 Média Csoporttal és az RTL Magyarországgal annak érdekében, hogy a vonatkozó ÁSZF-ek szerint 2016. július 1-től felmerülő programdíjak mértékét csökkentse, és ügyfelei számára a kialakult helyzetben a lehető legkedvezőbb feltételeket tudja biztosítani.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!