mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A gyors visszacsatolás kifizetődő
2005-06-07 09:44 [B2B Online]

Egy nemrég közzétett tanulmány megállapította, hogy érdemes mielőbb személyre szabott választ adni az online fogyasztói megkeresésekre, különben a vevő könnyen elvesztheti érdeklődését.

A KnowledgeStorm, egy technológiai információkra specializálódott keresősite és a The Artemis Group kutatócég közzétette az online megkeresések legjobb kiaknázási lehetőségeit feltérképező kutatása eredményeit. A felmérés tanulsága szerint az online ajánlatokra válaszoló vagy egyszerűen információ után érdeklődő megkérdezettek 88 százaléka "boldog" vagy "elégedett" volt, ha még a kapcsolatfelvétel napján az érintett vállalat személyesen megkereste.

Ez az érték 70 százalékra esett vissza, ha a vállalat kezdeményezése négy nappal a fogyasztó érdeklődését jelző e-mail beérkezése után történt meg. A tanulmány ezek alapján arra a következtetésre jutott, hogy online információkérés esetén különösen fontos a mielőbbi kapcsolatfelvétel, mielőtt a fogyasztó elveszti érdeklődését.

A kutatók azt is feltárták, hogy a személyes visszacsatolás fenti esetekben jóval hatékonyabb, mint az automatizált válaszküldő rendszerek.

gaborják



További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!