mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az üzleti döntéshozókat kutatja az NRC
2008-04-15 09:36 [Marketinginfo.hu]

Az üzleti döntéshozók internethasználatát és fogyasztói szokásait vizsgáló kutatással bővül a VMR-felmérések sora.

A napokban indult az NRC Piackutató hatodik éve zajló VMR-felméréseinek legújabb tagja, a VMReco. A kutatás az üzleti döntéshozókat, illetve az üzleti-gazdasági honlapok rendszeres látogatóinak vizsgálatát helyezi a középpontba, eredményei májusban lesznek elérhetők.

A 15 perces kérdőív olyan témákat vizsgál, amelyek az üzleti döntéshozók körében különösen relevánsak: a különböző hír- és gazdasági tematikájú portálok, autós- és informatikai honlapok látogatása mellett kitér a célcsoport magán- és üzleti jellegű internet-használatára és offline médiafogyasztására, vizsgál pénzügyi és egyéb szolgáltatásora vonatkozó kérdéseket, de a tartós fogyasztási cikkek birtoklásáról és az ezekkel kapcsolatos vásárlási tervekről, valamint a preferált szabadidős tevékenységekről is gyűjt információt.

A kéthetes adatfelvétel során a kérdőív kitöltőit - bannereken és DM-leveleken keresztül - a gazdasági tematikájú honlapok látogatói közül, valamint az NRC NetPanel tagságából toborozza a kutatócég.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!