mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új kutatási termékekkel jelentkezik az NRC
2009-02-16 11:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A fiatalok, a nők és az idősebbek is a korábbinál nagyobb figyelmet kapnak.

Az NRC Piackutató Visitor Media Research (VMR) elnevezésű online tracking kutatását egészíti ki új termékekkel, melyekkel öttagúra bővült a termékcsalád. A VMR.kids a gyerekek, a VMR.cool a 15-25 évesek, a VMR.women a nők, a VMR.silver a 49 év felettiek, a VMR.eco pedig az üzleti döntéshozók internetezési, tájékozódási, fogyasztási szokásait, attitűdjeit vizsgálja.

A VMR 2001 óra fut, míg a kifejezetten a gyerekek internetezési és szabadidő eltöltési szokásait már két éve vizsgálja a kutatócég. A VMR.kids kutatás ilyen szempontból nem újdonság. Hasonló a helyzet a VMR.eco felméréssel is, amely az üzleti döntéshozók és a döntéseket befolyásoló szakembereket vizsgálja.

A termékcsalád 2009-ben három további termékkel egészül ki, ezek a VMR.cool, a VMR.women, és a VMR.silver. A "cool" kutatás a hirdetők által gyakran kiemelten kezelt 15-25 éveseket vizsgálja. Ők azok, akiknek határozott elképzeléseik vannak a világ dolgairól, a márkákról, és formálják társaik véleményét, a divatot is.

A VMR.women célcsoportját a nők képezik, akik számos döntési szituációban befolyásoló vagy döntéshozói szereppel bírnak. Az 50-es korosztályról pedig ma még kevesebb információ áll rendelkezésünkre, pedig a hirdetők figyelme - a fejlettebb piacok után mostmár itthon is - egyre inkább feléjük fordul.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!