mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Panelt bővít az AGB
2008-05-21 09:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az AGB Nielsen 2008. május 20-án 'Globális TV-trendek és a nézettségmérés perspektívái' címmel tartott tájékoztatót.

Vörös Csilla az AGB Nielsen ügyvezető igazgatója a hazai televíziós trendekről és fejlesztésekről számolt be. Mint elmondta, a digitális platformok (Antenna Digital, UPC Direct, Digi TV, Hello HD, digitális kábelcsatornák) és videó- tartalmak nézésére alkalmas eszközök számának növekedése (videó, DVD, laptop, PC) mellett jelentősen nőtt a magyar nyelvű csatornák száma is. Jelenleg 79 ilyen csatorna található a hazai tévés piacon.

A sokcsatornás háztartásokban maximum 62 magyar nyelvű csatorna fogható, míg az átlagos csatornaszám 32, függően az adott háztartás által használt platformtól. Mindez, továbbá a háztartások átlagos taglétszámának a csökkenése magával hozta a tévénézés individualizálódását.

Jelenleg a háztartások több mint harmadában az új, digitális mérési technológiájú UNITAM műszerekkel mér az AGB. A cég ebben az évben tovább folytatja a műszerek 2006 tavaszán megkezdett telepítését és a korábbi analóg műszerek lecserélését. A kutatócég ezen felül 2008-ban 100 háztartással növeli meg a panelminta nagyságát, és 2009-ben újabb 100 háztartással tervezi bővíteni a panelt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!