mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
10 év után hirdet újra a BMW a Super Bowl alatt
2010-12-06 10:10 [Adage.com]

Az amerikai foci döntője reklám szempontból legalább olyan fontos, mint az eredmény okán. Egyelőre jól fogynak a reklámhelyek.

10 év után tér vissza a Super Bowl hirdetői közé a BMW - adja hírül az AdAge. Miközben a válság alaposan megtépázta az amerikai autóipart, a BMW részéről nem annyira merészség, inkább szükségszerűség a minél nagyobb jelenlét biztosítása, hiszen 2010-2011-ben a teljes kínálat több mint 60 százalékát új modellek adják. Ez egyébként minden idők tán legzsúfoltabb időszaka az új modellek számát és piacra lépési sűrűségét tekintve a német központú cégnél.

Azt egyelőre nem tudni, hogy pontosan hány és milyen hosszúságú szpottal jelenik meg a hirdető az amerikai foci döntőjének műsorkörnyezetében, s azt sem tudni, hogy készülnek-e egyéb, nem hagyományos megjelenéssel az esemény kapcsán, így megtippelni sem lehet, hogy mennyit költ a BMW a visszatérésre. Annak viszont biztos jele a lépés, hogy az autógyártó belehúz az amerikai reklámpiacon. Tavaly ugyanis 138 millió dollárt költöttek reklámra, 2010-ben viszont már az első hat hónapban 83 milliónál jártak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!