mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A turizmusban is terjed a közösségi vásárlás
2012-06-14 14:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tavaly 300 millió forintos forgalmat bonyolított utazási ajánlatok értékesítéséből a Bónusz Brigád, idén ennek duplájára számítanak. Eddig összesen 40 ezer embert utaztattak.

A legnépszerűbb utazási ajánlat egy egri hétvégi kiruccanás volt, ebből a bónuszból 586 darabot adtak el, de egy prágai utazásból is 413-at vittek a közösségi vásárlók. A weboldal indulása óta összesen 500 millió forintnyi forgalmat bonyolított turisztikai ajánlatokból, ebből 300 millió esett 2011-re, 2012-ben ennek kétszeresére számít a vállalat - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

A belföldi és külföldi ajánlatok aránya nagyjából 65-35 százalékos, a bónuszok átlagára előbbi esetben 26 ezer, utóbbiban 61 ezer forint.

A közösségi vásárlás egyre népszerűbb marketingeszköz a szállásadók körében, a Bónusz Brigád például 151 partnerrel rendelkezik ebből a körből, amelyek mintegy harmada visszatérő ügyfél, tehát legalább kétszer értékesített már a weboldalon keresztül.

A céggel kapcsolatban álló, az utazási piacon érdekelt szereplők hatékony eszköznek nevezték a közösségi vásárlást, illetve konkrétan a Bónusz Brigádot. Azok a szállodák, amelyek a bónuszos voucherrel érkező vendégeket ugyanúgy fogadták, ugyanolyan minőségben szolgálták ki, mint a teljes árat fizetőket, fizetőképes, visszatérő vendégekkel gazdagodtak - mondta el Träger Tamás, az Egy-kontinens internetes szállásszolgáltató vezetője. Vagyis a kedvezménnyel érkező vendégek egy része később a teljes árú szolgáltatást is igénybe veszi, ráadásul a bónuszos üdüléskor igénybe vett extra szolgáltatások után sem fizet semmilyen jutalékot a szállásadó.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!