mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Huawei 2014-ben is növekedni tudott
2015-01-15 12:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kínai vállalat globális árbevétele 287-289 milliárd kínai jüan (46,3-46,6 milliárd dollár) között volt 2014-ben, amely az előző évhez képest 20 százalékos növekedést jelent.

A Huawei pénzügyi vezetője, Meng Wanzhou bejelentette, hogy az előzetes számítások szerint a 2014-ben a vállalat nyeresége a 33,9-34,3 milliárd jüant (5,46-5,53 milliárd dollár) is elérheti. A működésből származó pénzforgalom és az eszköz-forrás mutató stabil és erős maradt. A vállalat éves K+F befektetéseinek értéke pedig meghaladja a 40,5 milliárd jüant (6,5 milliárd dollár) - közölte a kínai cég közleményben.

A vállalkozás mindhárom üzletága, a Carrier, az Enterprise és a Fogyasztói üzletág is jelentős eredményeket ért el 2014-ben.

A Huawei Carrier Network bevétele körülbelül 15 százalékkal növekedett az előző évi értékhez képest. Ennek legfőbb mozgatórugói a vállalat 3G-be és 4G-be történő folyamatos beruházásai voltak világszerte.

Az Enterprise üzletága megközelítőleg 27 százalékos növekedést ért el. Az üzletág ma már a világ 500 legnagyobb vállalatából több mint 100 cég számára biztosítja szolgáltatásait. A cég olyan stratégiai partnerekkel közösen végez innovációs tevékenységeket a felhő alapú számítástechnika és a "big data" területén, mint az SAP vagy az Accenture.

A fogyasztói üzletága az előző évi értékhez képest 32 százalékos bevétel-növekedést könyvelhetett el, ami elsősorban annak köszönhető, hogy a vállalat növelte a közép- és felsőkategóriás telefon értékesítéseit világszerte, különösen a feltörekvő piacokon.

Ms Meng szerint két ok magyarázza a Huawei globális gazdasági növekedését 2014-ben. Az első az olyan alapvető értékek megerősítése, mint az ügyfélközpontúság, az odaadó munkavállalók elismerése, és az elhivatottság. A második a rendszeresen megvalósuló menedzsment intézkedések és a szervezeti átalakulás, melyeket a hatékonyság javítása és a szervezet inspirálása érdekében tesz a vállalat.

"2025-re a kapcsolatok száma várhatóan meghaladja majd a 100 milliárdot világszerte, mivel az elérhetőség, az összekapcsolódás lehetősége olyan fontossá fog válni, mint a levegő és a víz" - mondta el Ms. Meng. "A mindenütt jelen lévő kapcsolódás lehetőse és a "big data" egy új ipari forradalomhoz fog vezeti az intelligens technológia világában, amely a hajtóereje lesz a hagyományos iparágak modernizálásának és újraalakítja a jelenlegi iparágakat és üzleti környezetet" - fűzte hozzá.

"Az ipari innováció fókusza el fog tolódni a felhasználói internetről az ipari internet irányába. "Jobban Összekapcsolt Világ" vár ránk. A bármikor és bárhol elérhető, működő kapcsolat lesz az új követelmény" - mutat rá a pénzügyi vezető.

A kínai telkócég a beruházásaiban a tartós technológiai előny építésre koncentrál. 2014-ben a vállalat 39,5-40,5 milliárd jüant (6,37-6,5 milliárd dollár) fordított kutatás-fejlesztésre, amely 28 százalékos növekedést jelent az előző üzleti évhez képest. A vállalat az elmúlt tíz évben összesen 188 milliárd jüant (több mint 30 milliárd dollár) költött erre a területre. E mellett a vállalat 546 darab LTE szabványjavaslatot nyújtott be a 3GPP (3rd Generation Partnership Project) számára, ami körülbelül egynegyede az összes benyújtott kezdeményezésnek.

A Huawei-t a Thomson Reuters először választotta a világ 100 leginnovatívabb vállalatai közé, és a vállalat - első anyaországi kínai cégként - felkerült az Interbrand Top 100-as "Legjobb Globális Márkák" (Best Global Brands) listájának 94. helyére.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!